February princess

ni kek besday daddy thn lps

 ni kek saya ke..eh tidak ..ni kek daddy thn lps..tp angka umo nya sm ngan angka umo saya sekrg…walaupun daddy tua sethn tp kami bernikah di bln mac..so masa tu umo saya 27 dan daddy jgk 27 sbb blom smpi bln 6 lg…besday daddy bln 6..so jdnya dlm sijil nikah umo kami sama..ini tidak adil…daddy tua sethn dr saya hahahhah nk jugak rasa muda

ni pun bkn kek ibu…daddy x penah bg ibu kek…ibu je bg daddy kek tp ibu bg kek yg ibu nk mkn lah hahhaha pandai x

no 9

 slps no 9 adalah no 10 hhehe iyo la tu..slps umo 29 ..umo 30 lah…30 dah bleh panggil woman..i’m a girl not yet a woman..ye lah asyik dok emo2 huhu so perlu lbh matang ahaks

ni ke kek besday saya

kek yg ditempah tanpa motif awal thn ari tu…hanya nafus semata2…tkg amik order tanya nk tulis apa…saya x tau nk tls apa

apa saje utkmu

nama sape lagi saya nk tls..kalu x tls nama hero kecik saya hehhe

yummy2….saya mau tempah lg…mungkin di hari raya hehhe

besday thn ni…seperti biasa…i bkn jenis celebrate besday pom…ucapan pertama dari en suami..kul 12.15 tgh malam..en suami kan outstation ms tu..lps tu di pagi ari ucapan dari bekas dekan…terharu sih…pas tu ucapan2 dr rkn2 samada melali sms dan fb..hadiah dr en suami jgk lewat 4 hari..seketoi handbag dr CD hahha bkn dior tp deol ..i agk dia beli kt opismate dia..kaler grey tp kena bimbit cm mak datin…2 yg i kureng n blom test lg hhahaha makan plak menjadi makan lewat ptg..tu pom sbb saya kepingin nk mkn ikan bakar  dan bertambah2 teruja jeles en suami p mkn ikan bakar ngan org MQA bersama rkn opis..saya pom mau jgk…so terpaksa la p ptg…baby kan tdo awal

kepala bakar, ekor sweet sour, sotong grg celuk tepung

imran tunggu daddy dan ibunya makan dgn gumbira

smile

budak yg riang gumbira ni…kali ke 3 jatuh katil adalh pg ni…huk3 what to do..harus bertindak..daddy ajk beli katil ada pagar..tp nt kena tdo asing..x best la pulak ..tdo x dikepit oleh 2 org hero kecik dan besar nih…atau robohkan aje katil ni dulu huk3

saya ada 2 btg gigi

minggu ni dah beli p poco2 (tu pom kalu awal…skrg ni kena siapkan bento imran ke umh mak tok)..di samping mls..saya x ke poco2 sbb kasut sdh rosak binasa…lps simp kasut selama sethn dlm keta sbb peknen dan beranak..saya memakainya semula..mlgnya tapaknya telah tercabut..sbb sygknnya saya p anta cobbler utk jahit..setelah amk saya mau basuh..bila berus kasut saya terkopak hahha tp saya pakai jgk ..cool apa pakai kasut terkopak2 cm hero shoalin soccer..mlgnya cobbler itu menjahit kasut saya sampi menarik permukaan atas kasut ke dalam..menyebabkan kaki saya yg lebar ni x bleh bernafas…kalu saya pengsan masa poco2 …akak jgk yg glamer…akak harus terima kenyataan yg kasut itu bleh msk tong sampah sodis…sandal jgk sudah terkopak…skrg godak2 almari kasut …pakai kasut2 zmn ank dara…sebahagian juga perlu dilupuskan sebb terkopak2..apa mknanya sume ni..kena p shopim lah daddy hahahha

2 thoughts on “February princess

Tinggalkan Jawapan

