yeahhh…yeahh

yeah yang pertama…

utk thesis saya..keterujaan saya bermula apabila ada kekwnan master yg lain bgtau..if nk konvo thn ni..kena  submit report this week..kalu x, thn dpn la jawabnya…so i pom memulun buat thesis…bgn kul 1 pagi ..tdo kul 5 pg..dari ramai2 org online kt fb…smpi tggl i sorg kuh3…malam ke dua …bgn kul 4 pagi…tgh dok buat keje..i menaip tepi katil dlm bilik tdo aje…malas nk dok luar…kul 5.30 pagi…ada budak tecik bgn join adeiii…celik mata dia tgk i…trs merangkak turun aduss i trs selamatkan brg2 gue…budak ni aktif tau..dah cabutkan 2 keypad labtop ibunya..sbb tu i kena selamat menda2 fragile cm labtop..ke imran nk labtop dummy jgk…

so siap lah kuh3..br lps anta kt PPS utk cek format..malangnya PIC yg nk cek cuti..rabu br masuk…i pun tanya rumour yg i tau…depa ckp..x jgk..depends pd examiner..diorg siap cek awal…awal la vivanya….impian tggl impian nmpknya..sv bleh la i ligan kah3….masa dok anta sv soh cek…sv sembur i..”ooohh aku mintak hg anta bertahun baru hang anta..hang anta kt aku 2 hari dah nk balik”…ku3 ya ampun…aku tersepit…student selalu tersepit hahha so i pom sama la ngan stdn2 semestral i…keh3..oh stdn semestral dah dpt..rsnya i bebas dr sebarang diva,..tp stdn laki sorg yg i dpt ni…ala2 glamer dgn masalah jgk..berdrama lagi lah…tp gue berjanji x kan emo2 lagi…nape bdk2 fyp x dak drama cmni..ke sbb bdk2 dip x mature …ke tenaga pengajar terlebih emo …ermmmmmmmmmm

apa pun…belasah la bila2 pom konvo..janji siap..

yeah ke 2…

masa dok pening siapkan thesis….dapat kunci umh br…dlm kepeningan ..i p amik kunci..sambil diexplain developer….air dan byr tp jkr ckp meter abis…ramai dowh org masuk umh baru smpi meter abis…tnb kena p byr sendir bla bla…td dah p submit borg defect…crack di 7,8 tmpt..teruk betul mutu keje diorg ni..simen dinding lbh kurang jek..ttp siling atas x dak…1 tgkp x leh buka bla bla

ari sabtu dah p beli lampu-lampi…abis sebelah tgn dan 3 ketoi 0..ni intention en suami… hanya jd caltex pendorong anda..i ekceli dah reda nk pakai lampu pendaflour jek tp daddy nk berfancy2 …belasah la daddy…tp lampu yg paling i suka..lampu kt dining..suweeeett..x sbr nk tgk hslnya..i pom redha x berplaster siling…tiba2 rasa sayang duit sayang la dah ko p invest kt dapur banyak hahha saya pun dah redha umh saya hanya bergril bercorak kain pelikat lalala tp daddy nk jgk wrought iron kt dpn…masa dok ukur mengukur ..baru perasan siling tgkt bawah adalah simen..so x bleh berdown lite lerr…tp gigh nk berdownlite jgk….gigih la jgk dok belek anjung seri+impiana…nyeri nk tgk hasil..ni pom intention daddy…saya x sbr nk tgk dapur…separuh duit kwsp saya didermakan ke dapur ini

don’t expect too much..umah kt perlis..20 x 40 sama besar ngan hall tgh umah saya kt kg ..gle keji perbandingan dok kira furniture mmg x perlu tambah baru..kecuali kerusi jati armchair sepasang tu..nk letak tepi tgkap…mmg x leh masuk perabut baru dah…selamat duit hahaaha

susunan yang sama...ingatkan puya ..sofa cokelat itu

pasu berbentuk mata itu..i beli kt cameron..unik tp bila nk letak bunga..ssh nk deco dong…coffee table putih ngan meja keje daddy tu…tmpt imran , palyground imran…kuar masuk bwh meja tu…ari tu ada percubaan nk masuk dlm cabinet tv..laci tu, barang dalam dia .mmg dah selamat imran kemaskan..

ruang bermain imran..

ruang bermain imran..dulu letak toto besau..tp asyik habuk letak..lgpun si imran ni…kalu ltk kt toto..dia p  dok atas lantai or tikar…so buang aje..pakai toto kecik..eh nmpk katalog tpware..nape i cari x jupe..dlm pic ni nmpk plak…ni mesti imran p simpan tmpt tersorok..kunci daddy pom dia buat ilang..

ruang makan...aku tau...landak cr spot yg bersepah nk kenakan aku

daaaaa…mau p tgu tauke ceiling plaster..brape lagik mau kena nih

6 thoughts on “yeahhh…yeahh

Tinggalkan Jawapan

