al-fatihah

tgh copy2 notes smbl tgk  update di fb…ada update seorg ibu meninggal disebabkan accident. yg sedih arwah ibu tu tgh breastfeeding. tunduk nk selamatkan anak menyebabkan dia terhantuk dan koma huhuhu muda lg baru beranak dua.

 

ajal x mengenal usia. view fb dia sedih baca ucapan2. ex-kisas. ramai yg menziarah. berat dugaan utk anak2 yg masih kecil. yg masih breastfeeding. terbayang kalu jd kt diri sendiri. belum cukup rasanya bekalan utk ke sana. solat pun kdg2 x cukup especially time travel sbb pampers bocor, anak2 muntah kena baju ;( …hubungan sesama manusia pun kdg kala terabai …. sbb tu aku sentiasa maafkan semua org. siapa aku utk x maafkan orang. aku jugak mintak menda yg sama. sume org maafkan aku sbb tau diri ini mmg serba kekurangan. byk lakukan kesilapan

 

huhu semoga keluarga arwah tabah hadapi dugaan ini. Al-fatihah

(arwah ada tgglkan buku ‘kamceng dgn solat’ jadi pahala berpanjangan…aku pun hrp dpt tggl yg baik2  utk pahala berpanjangan huhu)

Tinggalkan Jawapan

